.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگ برنده مناظره‌ها در دست احمدي‌نژاد

عضو هيئت رئيسه مجلس گفت: برگ برنده مناظره‌ها در دست احمدي‌نژاد و دولت نهم است چرا كه وي با دست پر در اين مناظره‌ها حضور پيدا مي‌كند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، سيدمحمدرضا ميرتاج‌الديني در ارزيابي مناظرات انتخاباتي، مناظره‌ها را ابزاري موثر براي اصلاح ذهنيت‌ها در خصوص تخريب‌هاي صورت گرفته عليه دولت نهم دانست.
عضو هيئت رئيسه مجلس افزود: بر اساس گزارش بانك جهاني كه معياري براي سنجش موقعيت كشورهاست،‌ مشخص شد كه دولت نهم در 13 شاخص اقتصادي رشد داشته است.
نماينده تبريز تصريح كرد: در مجلس شاهد افزايش ميزان فعاليت دولت نهم نسبت به دولت‌هاي قبلي هستيم.
وي با بيان اينكه احمدي‌نژاد رويكردهاي درستي در داخل و خارج از كشور انتخاب كرده است، خاطرنشان كرد: لايحه سياست‌هاي اصل44 كه منطبق بر چشم‌انداز 20 ساله و سياست‌هاي ابلاغ شده از سوي مقام معظم رهبري است، توسط دولت نهم به مجلس ارائه شد.
ميرتاج‌الديني هدفمند كردن يارانه‌ها را از ديگر سياست‌هاي درست اين دولت برشمرد و گفت: با توجه به اينكه اين موضوع در برنامه‌هاي سوم و چهارم هم وجود داشت ولي در دولت‌هاي قبل به آن رسيدگي نشد.
عضو هيئت رئيسه مجلس به محدوديت بحث بنزين در دولت نهم اشاره و تصريح كرد: اين دولت با سهميه‌بندي بنزين توانست اقدام بزرگي در اين راستا بردارد به طوري كه بعد از اجراي اين طرح 20 ميليون ليتر در روز مصرف بنزين در كشور كاهش پيدا كرد.
عضو هيئت رئيسه مجلس افزود: افزايش و توسعه پروژه‌هاي عمراني از اقدامات قابل توجه اين دولت بود.
نماينده تبريز توزيع مناسب بودجه در سراسر كشور بخصوص در مناطق و استان‌هاي محروم كشور و رويكرد عدالت محورانه دولت نهم را از اقدامات قابل تقدير اين دولت برشمرد.
ميرتاج‌الديني از ديگر اقدامات اين دولت به داشتن رويكرد فرهنگي و ارزشي اشاره كرد و گفت: دولت نهم در راستاي صادرات غيرنفتي رشد خوبي را داشته‌، به طوري كه ميزان اين صادرات از 7 ميليارد دلار در دولت هشتم به 27 ميليارد دلار در دولت نهم رسيده است؛ سرمايه‌گذاري حدود 60 ميليارد دلار در صنعت نفت در دولت احمدي‌نژاد بسيار خوب ارزيابي مي‌شود.
وي ادامه داد: ميزان ارائه دفترچه خدمات درماني براي روستاييان و كشاورزان، در دولت نهم از 4 ميليون به 22 ميليون رسيد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.202 seconds.